Iată ce poţi bea, în afară de apă, când ai diabet!

Diabetul zaharat a devenit o afecțiune din ce în ce mai des diagnosticată, având la bază cauze multiple. Este una dintre bolile care sunt ținute sub control prin intermediul alimentației și a băuturilor.
Alina Costache
28 aug. 2017, 08:56
Iată ce poţi bea, în afară de apă, când ai diabet!

Diabetul se poate preveni sau chiar controla mult mai ușor dacă se optează pentru o nutriție sănătoasă, în care aportul de dulciuri, carbohidrați și grăsimi este permanent monitorizat. Dacă nu este controlat, diabetul zaharat poate duce la complicaţii grave.

Apa este băutura perfectă pentru diabetici. Nu are calorii, zahăr sau carbohidrați. Totuși, sunt și băuturi pe care le poți consuma în cantități recomandate.

Ceaiul de mușețel

Trei ceşti de ceai de muşeţel pe zi reprezintă o metodă bună de luptă contra diabetului. Cercetătorii pun efectele benefice ale ceaiului de muşeţel pe seama quercitinei, un puternic antioxidant care joacă un rol important în dezvoltarea diabetului. Ceaiul de muşeţel este de mare ajutor diabeticilor permiţându-le să ţină sub control glicemia. Alte plante din care poți face infuzii care reduc glicemia sunt frunzele de afin și tecile de fasole.

Laptele

Potrivit unui studiu publicată în Statele Unite, acidul palmitic, care se găseşte în lapte, iaurt, brânză, reduce cu până la 60% riscul de diabet. O dietă care conţine produse din lapte integral duce la o scădere a riscului de îmbolnăvire de diabet de tip II. Consumul zilnic ideal de lapte ar trebui să fie de 240 de ml (o cană). Dacă nu își place laptele, alege iaurtul sau un fruct drept sursă de carbohidrați.

Sucul de portocale

Un pahar de suc de portocale zilnic reduce riscul de diabet. Antioxidanții din sucul de portocale au un efect benefic asupra vaselor de sânge, îmbunătățind și sensibilitatea la insulină.

 

Află ce alte băuturi sunt permise în diabet în afară de apă AICI

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Taifunul Dolphin lovește Japonia! Sute de mii de oameni, evacuați, iar peste 500 de zboruri au fost anulate
Fanatik.ro
A fost penalty la Assad? Cristi Balaj, verdict nemilos pentru Universitatea Craiova. Exclusiv
Capital.ro
Prețuri carburanți luni, 10 august. Cât costă un litru de benzină și motorină la început de săptămână. Cele mai mici tarife din țară
Playtech.ro
Formează un număr mai mare de 508 mutând un singur băț. Testul care pare banal a devenit viral
Adevarul
Eclipsa de Soare din 12 august 2026, spectacol rar la apus. Adrian Șonka: „O imagine pe care poate nu o vezi niciodată în viață”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă mișcare seismică s-a produs în România, astăzi! În ce zonă a fost înregistrată și ce spun specialiștii
iamsport.ro
Atac devastator la Cătălin Moroșanu: ”Eu mi-am făcut numele în ring, tu la TV, pe chiloțăreală! Nu te compari cu mine”
MediaFlux
Românii care pot primi a 13-a pensie, dar și o pensie minimă de 600 de euro. Care sunt condițiile și cine beneficiază
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat