Iubitul Alinei, tânăra ucisă de cea mai bună prietenă în Mangalia, mesaj sfâşietor: „Te voi iubi până la ultima mea clipă din viață”

Sergiu a povestit imediat după crimă că relația sa cu Alina mergea foarte bine și că a avut impresia că Loredana era invidoasă pe fericirea lor. El a mai adăugat că Loredana, cu care a vorbit chiar în seara fatidică, și-ar fi dorit ca ea să fie iubita lui și nu Alina.
Alina Costache
13 sept. 2023, 14:34
Minune la înmormântarea fetei ucise în Mangalia!

Pe 6 august, în jurul orei 05.30, poliţişti din cadrul Poliţiei municipiului Mangalia erau sesizaţi cu privire la faptul că, într-un parc din municipiul Mangalia, se află cadavrul unei persoane de sex feminin.  Anchetatorii au stabilit că victima, o tânără de 18 ani din Vaslui a fost ucisă de o altă tânără, tot de 18 ani, din aceeaşi localitate. Cele două se cunoşteau de mai mulţi ani şi veniseră împreună pe litoral, unde se angajaseră cameriste la un hotel. La un moment dat, agresoarea a luat un cuţit cu care şi-a înjunghiat colega. Apoi, i-a pus trupul într-un geamantan, a mers cu un taxi şi a abandonat-o sub o bancă dintr-un parc din Mangalia. Fata a fost prinsă în scurt timp de poliţişti şi şi-a recunoscut faptele în faţa anchetatorilor.

A trecut mai bine de o lună de la moartea șocantă a Alinei, tânăra în vârstă de 18 ani care a fost ucisă cu sânge rece de prietena ei cea mai bună. Sergiu, iubitul ei, suferă enorm după moartea partenerei sale și își plânge dorul pe rețelele de socializare.

Nu m-am obișnuit cu ideea că tu nu mai ești. Mi-ai lăsat un gol în suflet„. Iubitul Alinei, tânăra ucisă de cea mai bună prietenă în Mangalia, a postat un mesaj cutremurător, la o lună de la moartea ei .

Alina Ciobanu a avut un sfârșit tragic, iar fapta crimei este chiar prietena sa din copilărie. Loredana și Alina lucrau pe timp de vară la un hotel din Saturn. Loredana și-a înjunghiat mortal prietena, i-a băgat trupul neînsufletit într-un geamantan și l-a abandonat într-un parc din Mangalia.

Loredana, adolescenta care și-a ucis prietena la Mangalia, expertizată psihiatric. A fost adusă în fața specialiștilor de la Spitalul de Psihiatrie de la Palazu Mare
„Chiar dacă a trecut o lună de când nu mai ești printre noi, eu totuși nu m-am obişnuit cu ideea că tu nu mai eşti, în tot acest timp îți duc dorul din ce în ce mai mult și mai tare, te iubesc și te voi iubi până la ultima mea clipă din viață, să fiu sincer mi-ai lăsat un gol în suflet, nu va putea nimeni să înlocuiască acel gol din inima mea și din sufletul meu, dar știu că mă vezi de acolo de sus şi că mă veghezi în tot ceea ce fac şi că te bucuri de succesul meu, îmi este extrem de dor de ține şi îmi este extrem extrem de greu fără tine, niciodată nu mi-am imaginat că mi se va întâmpla una ca aceasta, te iubesc, iubirea mea”, a fost mesajul postat de Sergiu, iubitul Alinei.

Răsturnare de situație în cazul crimei din Mangalia! Adevărul despre Casian, iubitul Alinei, a ieșit la iveală

Loredana Atănăsoaie, autoarea crimei din Mangalia, se află în arest pentru 30 de zile

Loredana Atănăsoaie a fost reținută de autorități la doar o zi după oribila crimă. Aceasta se află în arest pentru 30 de zile, iar zilele trecute judecătorii au decis să prelungească măsura arestului preventiv cu încă 30 de zile în cazul acesteia. Avocatul Loredanei a declarat că este conștientă de fapta gravă pe care a comis-o și se așteaptă să primească o sentință gravă.

„Loredana a cerut ea să rămână după gratii pentru că nu consideră că trebuie să fie păsă în libertate raportat la cele întâmplate şi prezintă un pericol pentru ordinea publică. Ea se aşteaptă inclusiv la cea mai severă măsură care poate fi luată de către instanţa de judecată. În condiţiile în care în cadrarea juridică este de la 10, 20 de ani se aşteaptă să primească cea mai severă măsură adică o pedeapsă de 20 de ani”, a declarat avocatul criminalei din Mangalia.

Loredana Atănăsoaie a recunoscut crima și a povestit amănunțit cum a săvârșit oroarea din Mangalia. Iată declarațiile făcute de aceasta în fața anchetatorilor:

„Într-un moment de furie, întrucât Alina îmi răspundea evaziv, am început să tremur. Inițial, am ezitat, însă după aceea am înjunghiat-o. Menționez că Alina nu dormea, însă stătea cu ochii închiși și fața la perete. Nu am vrut să o omor, însă am avut un moment în care m-am pierdut cu firea.

După ce am înjunghiat-o, Alinei îi curgea sânge din gură și din rana făcută cu cutitul, horcăia, motiv pentru care am încercat să îi pun mâna la gură să nu se audă în celelalte camere.

A durat aproximativ o jumătate de oră până a decedat, timp în care m-a zgâriat pe mână și pe gât și chiar și pe spate. Am stat câteva minute în afara hotelului să îmi revin și am decis să chem un taxi, dar nu eram decisă unde să merg.

Am găsit un taxi pe internet și taximetristul m-a întrebat în mod repetat ce am în valiză, timp în care a venit și un coleg de muncă, pe nume Vali, căruia i-am zis că plec acasă. Acesta m-a ajutat să pun valiza în portbagajul taxiului, după care Vali a plecat.

M-am urcat în taxi, în dreapta față și i-am spus taximetristului că vreau să merg la bancomat și că ulterior mă voi decide unde merg. Eu nu eram murdară pe haine, deoarece mă schimbasem în cameră.

Taximetristul a observat că am vânătăi pe față și pe gât însă eu i-am zis ca m-am lovit la muncă. Am plecat spre bancomat și taximetristul m-a dus la un bancomat BRD, din câte îmi amintesc, și cred că am scos 2.000 lei și am revenit în taxi cerându-i taximetristului să mă ducă în Vaslui.”, a declarat Loredana în fața anchetatorilor.

Spynews
Cum arată casa prezentatorului de la Insula Iubirii. Radu Vâlcan și Adela Popescu au finisaje premium și au dat pe o baterie de baie 8000 de lei
Bzi.ro
Anca Țurcașiu a făcut furori, în costum de baie, pe Instagram! La 54 de ani, artista arată impecabil!
Fanatik.ro
Afacerea inedită cu care un român simplu a dat lovitura după ce a renunțat la porumb și cartofi. A cultivat fructe, un singur kilogram se vinde și cu 70 de lei
Capital.ro
Se acordă gratuit pentru proprietarii de teren din România. Au extins lista. Lege nouă din 24 iulie
Playtech.ro
Ce acte îți trebuie pentru a pleca în vacanță pe un vas de croazieră
DailyBusiness
Sute de frigărui din carne de câine, scoase la vânzare. Ofițerii de ordine publică au intervenit de URGENȚĂ
Adevarul
Mărturii despre brigada rusă care a fost poreclită „Triunghiul Bermudelor”: „Săracul, a nimerit în cea mai mortală unitate”
Spynews
Am aflat cine este noul iubit milionar al Emei Uta! Și-au dat întâlnire în mare secret la Mykonos | EXCLUSIV
Bella Santiago a fost jefuită! Hoții i-au furat banii strânși în câteva luni. Artista a povestit totul, la Știrile Antena Stars |VIDEO
Evz.ro
Tragedia prin care trece Dan Diaconescu. Dumnezeu să te odihnească!
Ego.ro
Andreea Marin a făcut SENZAȚIE într-un costum de baie DECOLTAT. Vedeta are o siluetă perfectă, după ce a slăbit considerabil FOTO
Prosport.ro
FOTO. Ioana Tamaș, apariție incendiară în costum de baie. Imaigni hot cu soția lui Gabi Tamaș în Bali
wowbiz.ro
Suspectul crimei din Brăila a mărturisit tot ce s-a întâmplat în cabinetul stomatologic! Ce confesiune i-a făcut Marina Gavril înainte să fie omorâtă: "Mi-a zis că..."
Cancan.ro
Scenariu HALUCINANT: Andrei Versace, ucis din cauza unui politician?! Fratele lui face dezvăluiri bizare: „Sunt foarte multe ipoteze”
Playsport.ro
Ce i-a făcut Ianis Hagi proaspetei sale soții, pe scările bisericii, imediat după slujbă. Toată lumea a început să aplaude
kanald.ro
Cutremur vineri seara, în România! Ce magnitudine a avut seismul și unde s-a resimțit
Capital.ro
Ungurii au făcut anunțul chiar în România. Ungaria vrea un acord istoric: Am întins mâna
StirileBZI
Izvorul „Elixirul vieții”, secretul nemuririi descoperit de Ceaușescu! Cea mai pură apă din lume!
Prosport.ro
FOTO. Aza Gabriela, apariție spectaculoasă în plină vară! Cum s-a afișat cântăreața
stirilekanald.ro
'O minciună, o înscenare!' Fiica suspectului crimei din Brăila face acuzații grave
substantial.ro
Președintele Klaus Iohannis la recepția organizată de Emmanuel Macron pentru deschiderea Jocurilor Olimpice de la Paris 2024
MediaFlux
CÂT ne COSTĂ VECHIMEA la PENSIE. Calcule pentru UN AN
Shtiu.ro
Care este țara europeană cu cei mai mulți țigani? Nu, nu e România!