Lenna Horvath, probleme grave de sănătate după vacanța din Egipt. Cântăreața abia se ține pe picioare: „Sunt speriată, am convulsii”

Lenna Horvath se confruntă cu probleme grave de sănătate, după ce a fost în vacanță în Egipt. Artista a mărturisit că a avut simptome foarte neplăcute și că așteaptă să își revină pentru a merge la medicul său din Turcia.

28 sept. 2023, 16:47

Lenna Horvath trece prin momente dificile, după ce a petrecut o vacanță în Egipt. Vedeta bănuiește că a contractat un virus din Egipt și vrea să se repună pe picioare cât mai repede pentru a merge la medicul său din Turcia, care a operat-o la stomac.

Citește și: „Fata cu ochii de diamant”, grav bolnavă: „E groaznic! Trec prin ceva de coșmar! Nu am ieșit din casă de 8 zile”

Lenna Horvath s-a îmbolnăvit grav după vacanța din Egipt

Artista cu „ochii de diamant” a făcut, de-a lungul timpului, mai multe operații, unele de ordin estetic, altele cu scop medical. Anul trecut și-a operat stomacul, iar anul acesta a plecat într-o vacanță în Egipt pentru a se relaxa. Din păcate, însă, călătoria care s-a vrut a fi de vis s-a transformat într-un adevărat coșmar.

Într-un interviu acordat unei publicații mondene, Lenna Horvath a vorbit despre felul în care se simte în ultima perioadă, ce simptome are și cum a trecut peste zilele în care abia se putea da jos din pat.

„Nu mă simt bine deloc! Am fost plecată în Egipt, în vacanță. Am fost într-o excursie cu autocarul, erau 40 de oameni, aer condiționat, 9 ore de drum, aerul condiționat a bătut fix în mine. Am crezut că pur și simplu am răcit. M-am întors acasă, iar de o săptămână de când m-am întors, nu mă pot ridica din pat. Mi-a fost foarte rau, tușesc foarte tare, am avut convulsii, vărsături, arsuri la stomac”, a declarat Lenna Horvath pentru Spynews.ro.

Cântăreața de muzică de petrecere vrea să se refacă în cel mai scurt timp pentru a putea ajunge în Turcia, la medicul care a operat-o de stomac în urmă cu un an. Lenna crede că virusul din Egipt i-a atacat organul, motiv pentru care a avut și atât de multe simptome supărătoare la nivelul acestuia.

„Sunt speriată, eu sunt operată la stomac. Chiar dacă am un an de când m-am operat, procesul de vindecare este mai lent, durează mai mult până îți revii în totalitate. Abia aștept să îmi revin cât de cât să merg în Turcia la control, la medicul meu. Cred că această răceala mi-a afectat stomacul, cred că am făcut complicații. Mă doare stomacul când tușesc, am arsuri, expectorez ceva verzui, amărui, am vărsături. Mă simt rău!”, a mai adăugat artista.

Din cauza problemelor de sănătate, Lenna nici nu își mai aduce aminte ce face pe fiecare zi. Starea de rău își spune dur cuvântul, astfel că speranța ei este ca medicul turc să o ajute și să nu apară alte complicații.

„De o săptămână stau singură în casă, nu mai știu când este zi sau noapte. Nu m-am putut ridica din pat, am mers doar la toaletă. La un moment dat, nu știu dacă am leșinat sau nu, însă m-am trezit pe canapeaua din sufragerie, nu știu cum ajuns acolo, nu știu cât am stat. Eu știu că m-am culcat în patul din dormitor, probabil am delirat de la temperatură, nu știu ce s-a întâmplat. Cred că este vorba despre un virus, nu știu ce am luat din Egipt. Am fost la medic, însă trebuie să ajung la medicul care m-a operat”, a mai explicat Lenna Horvath.

Citește și: Noul virus mortal a făcut primele victime. Este alertă de sănătate în lume, poate urma încă o pandemie