Luminița Anghel pusă la pământ de o boală îngrozitoare. Artista a fost la un pas de moarte: „Am ajuns în situație critică”

Foarte puțină lume știe că Luminința Anghel s-a confruntat cu o problemă gravă de sănătate. Aceasta a fost la un pas de moarte, din cauza unui cheag de sânge.

02 iun. 2023, 15:01

Cu toată că este o prezență plină de energie, care poate molipsi pe oricine cu entuziasmul ei, Luminița Anghel ascunde adevărate drame în spatele zâmbetului pe care îl afișează în mod constant. În urmă cu ceva vreme, aceasta a trăit o adevărată dramă, care i-a marcat total viața.

Luminița Anghel este una dintre cele mai iubite și apreciate artiste din România. Aceasta este mândria noastră la nivel european, dat fiind că ea a fost una dintre cele mai bune clasări ale României la Eurovision. Puțină lume știe că aceasta a primit o lovitură extrem de dură de la viață. Aceasta a aflat că suferă de o boală gravă, pe care a moștenit-o genetic. Cântăreța ar fi putut chiar să își piardă viața din cauza acestei afecțiuni extrem de periculoase.

Este vorba despre trombofilie. O boală care i-a schimbat total viața Luminiței Anghel. Această boală presupune o anomalie de coagulare de sânge, care crește riscul de tromboză, adică formează cheaguri de sânge în vasele care se află în organismul uman. Artista a fost la un pas de moarte la momentul respectiv. Din această cauză, artista a început să acorde mult mai multă atenție sănătății ei, iar din acel punct ea nu a mai ignorat niciun simptom.

„În 2019 am trecut printr-o experiență cumplită, fiind, într-adevăr, la un pas de moarte. Nu am știut până în acel moment că sunt moștenitoarea unei boli pe parte paternă, numită trombofilie. În urma unui cheag de sânge, ignorat în timp și instalat pe piciorul drept, am ajuns în situația critică din care am fost salvată în ultimul moment. Întâmplarea nu pot să spun că m-a schimbat, doar că acum am devenit mai atentă la semnalele corpului meu, după cum ar trebui să facă toată lumea, de fapt”, a mărturisit cântăreața pentru Viva.ro.

Luminița Anghel în război cu fiul adoptiv

David Puşcaş, noi acuzaţii la adresa mamei sale adoptive, Luminița Anghel. Tânărul s-a supărat foarte tare când mama sa adoptivă a vorbit în public numai despre fiica sa. Cântăreața a evitat să discute despre fiul său, pe care l-a adoptat când era un copil şi cu care relaţia s-a schimbat după divorțul de Marcel Pușcaș.

„Niciodată relația cu mama nu a fost bună, mă rog, a fost poate atunci când eram mic, până când s-a căsătorit cu actualul ei partener, căci de atunci s-a schimbat. Noi nu mai vorbim, nu mă mai caută, nu nimic. M-a enervat groaznic, m-am supărat, pentru că a mers la o emisiune și nici măcar nu mi-a pronunțat numele, ea vorbește cu producătorii la toate emisiunile să nu întrebe nimic de mine ca și cum n-aș fi existat. Eu pentru ea nu mai exist”, a spus David Pușcaș despre mama sa adoptivă, Luminița Anghel, pentru Spynews.ro.