Pericol! Ce se întâmplă dacă bei patru beri pe zi?

Un studiu şocant, prezentat recent, arată pericolul la care se supun cei care consumă peste patru beri pe zi.
Romania TV
10 apr. 2019, 06:17
Pericol! Ce se întâmplă dacă bei patru beri pe zi?

Alcoolul în tinerețe oprește dezvoltarea creierului. Este concluzia unui studiu recent, care spune că efectul negativ poate apărea după patru beri consumate zilnic. Iar o altă cercetare ne avertizează că vinul ne poate aduce un cancer.

Consumul de alcool este tot mai frecvent în rândul elevilor de liceu sau al studenților. Unii oameni de știință se tem că efectele negative s-ar putea transmite chiar și generațiilor următoare. Acum, experții unei universități americane au descoperit că patru beri pe zi sunt suficiente să împiedice dezvoltarea creierului cu 47 la sută, scrie digi24.ro.

Rezultatele au fost obținute în experimente cu macaci cărora, în mod normal, creierul li se dezvoltă cu un milimetru la fiecare doi ani. Doar că, în urma consumului voluntar de alcool, creșterea a fost cu 0,25 de milimetri mai mică anual.

În același timp, cercetătorii din Marea Britanie au descoperit că persoanele care beau o sticlă de vin pe săptămână au un risc cu 1,4 la sută mai mare să facă un cancer. Același efect apare și în cazul oamenilor care fumează până la zece țigări în aceeași perioadă de timp.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Antrenorul care a deschis Mondialul în fața unui miliard de oameni, antrenor pentru o noapte la Vaslui! Cum a fost posibil
Capital.ro
Schimbare majoră pentru șoferi din iulie 2026. Toate mașinile vor fi obligate să aibă aceste sisteme
Playtech.ro
Cât costă un plin după ultima ieftinire a carburanților. Prețurile din București, Cluj, Iași și Constanța
Adevarul
Alertă în spațiul aerian al Ungariei. Avion de pasageri interceptat la solicitarea NATO, după ce a întrerupt comunicațiile
wowbiz.ro
Emil Gânj, condamnat definitiv la închisoare pe viață! Avocatul familiei victimei: „Despăgubirile vor fi imputate statului roman”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
BREAKING NEWS O mașină a fost cuprinsă de foc în parcarea unui bloc din Iași. Pompierii intervin de urgență
iamsport.ro
Un fost antrenor din SuperLiga, bătut în vestiar după ce i-a făcut avansuri unui jucător: 'Mi-a zis că este adevărat'
MediaFlux
Se dau pensiile pe card. La ce oră sunt alimentate conturile pensionarilor
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți