Sucurile dietetice, nocive pentru sănătate VIDEO

Sucurile dietetice sunt mai nocive decât cele îndulcite cu zahăr. Un raport al Institutului Naţional de Sănătate din Franţa arată că cei care consumă băuturi light prezintă un risc mai mare cu 60% de a face diabet zaharat decât oamenii care beau sucuri îndulcite cu zahăr. Mai mult, în ciuda faptului că sunt prezentate ca dietetice, sucurile fără calorii pot duce şi la obezitate, potrivit România TV.
Marilena Vili
12 feb. 2013, 12:04
Sucurile dietetice, nocive pentru sănătate VIDEO

Cercetătorii de la Institutul Naţional de Sănătate din Franţa au monitorizat timp de 14 ani peste 66.000 de femei. Rezultatele studiului au arătat că sucurile dietetice cresc cu 60% riscul de a face diabet zaharat.

În alimentele de tip light, care sunt nişte alimente puternic antropizate, gustul dulce nu mai are semnificaţia de a aduce şi calorii şi atunci creierul dă comandă să reţină glucide din alte alimente pe care le mâncăm„, a declarat, la România TV, prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetări Alimentare.

Mai mult, spun specialiştii, sucurile dietetice sunt doar o iluzie şi mai mult ne îngraşă decât să ne menţină o siluetă suplă.

Nu numai că riscul de rezistenţă la insulină şi deci diabet creşte, dar creşte foarte mult şi riscul de supraponderalitate. Ca o măsură de precauţie cel mai bine este să renunţăm la astfel de alimente, pentru că ele determină până la urmă şi un fel de dependenţă„, a precizat Gheorghe Mencinicopschi.

Potrivit studiului, femeile sunt cele care consumă cele mai multe sucuri dietetice, aproape 3 pahare pe săptămână.

Citeşte şi Băuturile care conţin aspartam şi sirop de porumb, periculoase pentru sănătate

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
Cum a câștigat Dinamo pe Giulești și unde a pierdut Pancu duelul cu Campos. Cifrele Wyscout
Capital.ro
Dedeman majorează salariile angajaților din Grecia. Produsele românești vor avea prioritate în cele 17 magazine
Playtech.ro
Topul celor mai scumpe cartiere din România. Un oraş ocupă opt poziții în top 10, prețurile au trecut de 5.500 de euro/mp
Adevarul
Farul, lumina care veghează de milenii drumul oamenilor mării: de la hangiul Toma Radicevic care ardea seu la farul genovez ridicat de englezi. Povestea simbolului vandalizat de sovietici
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
O nouă dronă a fost doborâtă pe teritoriul României. Ministrul Apărării a făcut anunțul
iamsport.ro
A fost descoperită comunicarea dintre un jucător important din România și mafia pariurilor: ”Mail direct!”
MediaFlux
Mercur trigon Saturn are loc pe 17 august 2026. Cele cinci zodii care vor fi influențate direct de fenomenul astrologic
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat