Ce religie are Monica Tatoiu. Femeia de afaceri merge la biserică doar când aceasta este complet pustie

Este Monica Tatoiu o persoană credincioasă? Femeia de afaceri nu se spovedește, nu ţine posturi şi merge în lăcaşele de cult doar atunci când nu sunt aglomerate.
Alina Costache
24 mai 2024, 15:46

Monica Tatoiu a vorbit despre credință și despre motivul pentru care merge la biserică doar când biserica este goală. Femeia de afaceri, nu ezistă niciodată să spună lucrurilor pe nume, iar atunci când este invitată în emisiuni TV sau podcast-uri, aceasta își deschide sufletul fără prea multe rețineri și povestește anumite aspecte din viața ei sau din trecutul său. Invitată în cadrul podcastului realizat că Damian Drăghici, aceasta a fost întrebată dacă este o persoană credincioasă, iar femeia de afaceri a mărturisit că ea nu ține posturi și că nu s-a spovedit decât o singură dată, acum foarte mulți ani, înainte de niște alegeri politice.

Monica Tatoiu a fost dezamăgită de faptul că în loc să fie întrebată de valorile pe care le are, a fost pusă să vorbească tot despre domeniul din care aparține. Acela fost momentul în care ea a ales să nu mai meargă la spovedit.  „Eu nu țin posturi, nu m-am spovedit decât o singură dată și nu m-am mai dus. M-am spovedit în 2004, înainte de alegeri, iar în loc să mă întrebe de valori, m-a întrebat de politică și atunci am zis că nu mă mai duc.”, a spus cu sinceritate femeia de afaceri.

De ce merge Monica Tatoiu la biserică atunci când nu este aglomerat

Monica Tatoiu, dezvăluiri șocante. Abia a aflat că mai are doi frați rezultați din aventurile tatălui său: „I-a făcut un copil uneia, iar acum strănepotul ne-a găsit pe internet și vine în România”

Citește și: Cum a aflat Monica Tatoiu recent că mai are frați de pe urma tatălui: „I-a făcut un copil uneia, iar acum strănepotul ne-a găsit pe internet și vine în România. Mai am un frate în Canada.”

În schimb, femeia de afaceri a mărturisit că se duce la Sfântul Maslu, mai ales că una din cele șapte Evanghelii să citește în limba rusă, iar de când cu războiul din Ucraina, biserica este goală.

Preferă acele momente, deoarece este o persoană publică și nu suportă ca atunci când este aglomerat cineva să vină să-i ceară un selfie în biserică sau poze, deoarece o scoate din minți și nu acesta este motivul pentru care ea se afla atunci în acel loc. Îi place să fie retrasă chiar și în biserică și nu participă la anumite ritualuri din timpul slujbei, din spusele ei.  „Mă duc la Maslu, în schimb. La Maslu, una din cele 7 Evanghelii se citește în rusă, iar cu războiul din Ucraina biserica e goală, iar atunci îmi place. Sunt o persoană publică, iar dacă vine cineva să facă un selfie în biserică, pe mine asta mă scoate din minți.”, a mai povestit Monica Tatoiu în cadrul aceluiași podcast.

Tatoiu, dezamăgită de băiatul ei. Victoraș a supărat-o foarte tare. ”Este cinic, am o mare problemă cu fiul meu”

Monica Tatoiu este o femeie foarte transparentă și nu se sfiește să povestească lucruri din familia ei, indiferent dacă acestea sunt bune sau mai puțin bune.

Așa s-a întâmplat și de această dată, când Monica Tatoiu a povestit că este foarte deranjată de fiul ei din cauza unui motiv destul de serios. Victoraș refuză să meargă la biserică și să creadă în Divinitate, lucru care o deranjează foarte mult pe mama lui.

Femeia de afaceri e cu atât mai mult deranjată, cu cât băiatul a venit pe lume în urma rugăciunilor ei. Monica Tatoiu avea probleme de sănătate și doar o minune a făcut ca fiul să se nască.

„Am o mare problemă cu fiul meu, pentru că l-am dus în biserică de când era…câteva luni avea, la toate Învierile. De doi ani de zile eu merg și la biserica catolică de Crăciun. El s-a născut ca urmare a rugăciunii mele. Eu nu puteam să fac copii. M-am rugat în 92: Doamne, ajută-mă să las ceva în urma mea! Când am închis ușa și m-am dus la Sfântul Iosif la slujbă în noaptea de Crăciun, am avut senzația de gol în spatele meu. M-am rugat și am rămas gravidă în 93, în iunie. Toți ziceau că nu se poate.

Cum își gestionează Monica Tatoiu averea și pe ce cheltuie cei mai mulți bani: „Eu am făcut dintotdeauna bani, știu să fac bani din nimic”

În ’94 s-a născut Victoraș. S-a născut înainte de vreme din tâmpenia mea. M-am rugat în noaptea aia la Dumnezeu. Doctorii mi-au zis ”mai faceți altul”, eu știam că nu se mai poate. Și atunci am făcut eu un legământ cu Dumnezeu, să renunț la niște lucruri și să-mi dedic viața lui Dumnezeu și oamenilor din jurul meu, să fac bine. A doua zi copilul era perfect. Nu avea un plămân, nu îi funcționa. L-am dus la biserică”, a spus Monica Tatoiu.

„Acum doi ani mi-a spus nu pot să cred într-un om cu barbă, dă-mi ceva palpabil”. I-am explicat, Dumnezeu este iubire, este energie, atâta timp cât îl simți… nu e un om cu barbă. Zice ‘nu cred decât în știință’. Este cinic de nu se poate. E singura mea greșeală pe care nu știu să o repar. Se spune așa: rugăciunile părinților sunt temelia caselor copiilor. Și atunci eu înseamnă că la un moment dat în viața mea am făcut niște prostii și plătesc”, a mai spus Monica Tatoiu la Ego Life.

Monica Tatoiu bea şi fumează zilnic în Post: „N-am ţinut post normal niciodată. Nici la spovedanie nu am fost”

Monica Tatoiu

Monica Tatoiu a fost mereu transparentă și a vorbit deschis despre viața pe care a dus-o. Înconjurată mereu de fel de fel de tentații, vedeta a simțit că nu este cazul să meargă la biserică pentru a avea o viață așa cum îți dorește, un obicei pe care mulți români l-ar putea încadra la categoria păcate. Chiar dacă este Postul Paștelui, Monica Tatoiu a recunoscut că nu poate renunța la micile ei plăceri. Și anume, la fumat și la băutul unei sticle de șampanie în fiecare zi.

În plus, celebra milionară a dezvăluit că n-a fost niciodată la spovedanie, în vreo biserică. Cu toate acestea, femeia de afaceri spune că „s-a dezbrăcat” de orice fel de secrete în mod public, la televizor.

Monica Tatoiu refuză să meargă la cimitirul unde este înmormântată mama ei: „Simt bisericile în care a intrat Diavolul”

Monica Tatoiu a avut o viață tumultuoasă, iar în prezent, la 68 de ani, femeia de afaceri are o avere impresionantă. Extrem de deschisă, aceasta nu a ascuns aspecte din viața ei care nu o puneau într-o lumină favorabilă. Vedeta TV șochează și de această dată, chiar în Postul Paștelui.

Celebra milionară a mărturisit în exclusivitate pentru CANCAN.RO că ea s-a spovedit tot timpul la televizor și că singurul său păcat e acela că fumează și bea zilnic câte o sticlă de șampanie.

N-am ținut post normal niciodată. Nici la spovedanie nu am fost. Fac asta în fiecare zi, la televizor. Nu am niciun secret pe care nu l-am spus. Păcatul meu e că fumez și beau zilnic o sticlă cu șampanie”, a spus aceasta.

Monica Tatoiu a mai spus că după intervenția chirugicală suferită la ambele picioare, a slăbit nu mai puțin de trei kilograme și că la începutul verii va pleca din nou, la scufundări. „Am slăbit trei kilograme în perioada cu operația. Cred că și de la stres, și de la ce am mâncat, s-a strâns stomacul. Încă sunt zone în care nu simt genunchiul. După operație, pentru că am avut pansamentul, s-a făcut psoliazisul. Dar am stat la soare și a trecut. Scufundările îți dau o stare de spirit ce nu poate fi descrisă, interacțiunea cu lumea subacvatică pe mine mă vindecă. La începutul lui iubie voi pleca iar”, a adăugat aceasta.

Femeia de afaceri a mai dezvăluit că recent, în timp ce se afla într-un taxi, ea însăși a coborât din mașină pentru a reclama unei brigăzi rutiere doi șoferi care au încălcat regulile de circulație:

Eu nu conduc în București, nu vreau să ajung la Știrile de la ora 17. Eram într-un taxi, recent, și am văzut două mașini ce ne-au depășit neregulamentar. Am oprit mașina și m-am dus la un echipaj de poliție, să-i sancționeze. Nu-i cinstit față de cei care stau la coadă. Să le scuipi semințe în cap celor care respectă legea”.

Diagnosticată cu cancer de col uterin pe când era foarte tânără, boală care apoi i-a recidivat din cauza stresului, chiar dacă acum e ținută sub control, celebra milionară a decis să-și facă testamentul. Fiul său este unicul moștenitor al unei averi colosale, o casă care valorează peste două milioane de euro și alte patru milioane în conturi bancare. Vedeta are în prezent o pensie de 12000 de lei. Aceasta a cerut ca atunci când nu va mai fi, să nu fie înmormântată, ci incinerată.

Monica Tatoiu și-a făcut testamentul! Care este ultima dorință. ”Suntem multe cadavre pe pământ”

Monica Tatoiu și-a făcut testamentul! Monica Tatoiu are planul pregătit pentru Lumea de Dincolo. Invitată la emisiunea 40 de întrebări cu Denise Rifai, Monica Tatoiu s-a declarat pro-incinerare.

Citește și Monica Tatoiu şi-a făcut testamentul: „Eu prefer să mă ardă atunci când o să mor”

Monica Tatoiu și-a făcut testamentul!

Chiar dacă este creștin ortodoxă și crede în Dumnezeu, Monica Tatoiu a subliniat că ultima sa dorință este să fie incinerată după ce moare.

Afacerista a precizată că alege această metodă în locul înhumării din cauză că sunt prea multe cadavre pe pământ.

”Eu sunt pentru eutanasiere, chiar dacă cred în Doamne Doamne. Eu sunt pentru! Să mă ardă când mor că suntem prea multe cadavre pe pământul ăsta”, a spus Monica Tatoiu în cadrul emisiunii 40 de întrebări cu Denise Rifai.

Pe lângă ultima sa dorință, Monica Tatoiu va mai lăsa în urma și o avere impresionantă de 7,5 milioane de euro. Afacerista deține mai multe proprietăți, printre care o casă de 633 mp și un teren de 2590 mp.

Monica Tatoiu ochează pe toată lumea în postul Paștelui.

Am patru milioane de euro în conturi bancare în România, două milioane de euro valorează casa în care locuiesc, plus acțiunile de la Stockholm. Am avut un salariu de 10.000 de euro. Am muncit mult și am făcut banii cu greu. Am o pensie de 12.000 de lei de la statul român și nu din aia specială, pentru că mi-am plătit mereu taxele și impozitele și nu am acceptat să fiu plătită la negru”, a declarat afacerista în urmă cu ceva timp.

La 67 de ani, aceasta duce o viață liniștită, pentru că este milionară și, în plus, are o pensie de 22.000 de lei, pe lângă averea de câteva milioane de euro pe care o are. Pe Monica Tatoiu nu o interesează hainele și accesoriile de lux, ci vacanțele, pentru că se poate relaxa după bunul plac în cele mai frumoase destinații.

„Nu am făcut o vacanță fără mai puțin de 5.000 de euro de persoană. Adică 10.000 noi doi”, spunea Monica Tatoiu acum ceva timp.

„Cei mai mulți bani îi dau pe închirieri de căsuțe în locuri neconvenționale, avioane și închirieri de mașini”, recunoaște fosta femeie de afaceri, care a dezvăluit și o parte din planurile sale pentru această iarnă.

Citește și Monica Tatoiu, superstiția pe care o respectă în fiecare an de Revelion. „Se pune acolo unde este esența vieții”

Afacerista nu s-a ascuns să spună adevărul. ”Eu nu am cu biserica o relație foarte bună”

Monica Tatoiu este de religie creștin ortodoxă și de fiecare dată când vine vorba despre partea spirituală, afacerista vorbește extraordinar de frumos despre Dumnezeu.

Recunoaște, însă, că nu este foarte legată de biserică ca și instituție și recunoaște cu regret că omenirea este într-un declin din acest punct de vedere.

Am o problemă cu moscheele, cu religiile în care femeile sunt disprețuite. Eu nu am cu biserica o relație foarte bună. Ne îndreptăm spre declin, în Occident oamenii nu cred în nimic. Crăciunulşi Paştele sunt sărbători consumeristă”, a spus aceasta.

Totodată, Monica Tatoiu a vorbit despre felul atât de frumos în care a fost crescută de mama ei, aceasta oferindu-i adevărate lecții despre iubire și moralitate.

Monica Tatoiu: „Nu te duci la biserică cu alcool în cap mai ales în noaptea de Crăciun”

Monica Tatoiu explică ideea că suferința în viață este menită să șteargă din păcate, ea nu vine nicicum să distrugă, ci să construiască, diferă doar de noi cum ne raportăm la ea.

Tot mama m-a învățat. L-a învățat și pe tata… nu te duci la biserică cu alcool în cap mai ales în noaptea de Crăciun. În noaptea aceea, toți creștinii se roagă. Puterea acestor rugăciuni împreună deschide cerul și atunci Maica Domnului … (plânge) … Suntem formați din țărână, teluric și transcedentral. Numai Dumnezeu e perfect … trebuie să jertfești plăceri care sunt vremelnice. E greu să renunți. … Dumnezeu nu-ti da suferinta mai mult decât poți duce. Suferința nu e durere, e purificare așa cum te speli. Are rolul de a-ți curăți comunicarea cu tatăl tău spiritual ceresc. Asta am învățat de la mama”, a spus Monica Tatoiu.

De asemenea, Monica Tatoiu a precizat că ea se simte bine în orice biserică intră, pentru că Dumnezeu este același pentru noi toți, iar importantă este dragostea cu care ne privim și ne raportăm în viață unii la alții.

Occidentul, unde bisericile sunt goale și unde în Franța 900 de biserici catolice sunt distruse, nu ne poate da o lecție de religie. Noi, spre deosebire de greci sau ruși, avem o componentă ecumenică. Papa Ioan Paul al II-lea a spus că suntem Grădina Maicii Domnului. Eu am crescut în casa Mitropolitului Banatului și am învățat de la el despre ecumenism. Îmi dădea exemplu că tata ne iubește la fel pe mine și fratele meu. Dacă era slujbă la catolici intram, dar mă rugam și la ortodocși”, a mai spus Monica Tatoiu într-un interviu.

Spynews
MAE, alertă de călătorie! Un român a murit și alți doi au avut nevoie de îngrijirile medicilor
Bzi.ro
Lupta dintre Zanni și Iancu Sterp se mută în ring? Ar trebui să se bată într-o gală RXF
Fanatik.ro
Localitatea din România cu apă “ca o binecuvântare de la Dumnezeu”. Oamenii vin să ia sute de litri din izvoare și spun că e mai bună decât cea din comerț
Capital.ro
Obligatoriu pentru cei care stau la CURTE. Este cea mai bună soluție pe care o au
Playtech.ro
Simona Halep, în cea mai SCURTĂ fustiță! A desfăcut picioarele și s-a văzut chiar TOT
DailyBusiness
Vești bune pentru pensionari! Începe distribuirea biletelor de tratament
Adevarul
Bătaie ca în filme între fanii Angliei și Serbiei la Gelsenkirchen înaintea meciului celor două echipe de la Euro 2024. Meci cu grad ridicat de risc VIDEO
Spynews
Armin Nicoară, mesaj emoționant de ziua de naștere a mamei sale. Artistul se mândrește cu femeia care i-a dat viață: „Ești cea mai minunată” / FOTO
Băuturile pe care este bine să le consumi pe caniculă. Te hidratează în zilele de vară
Evz.ro
Se împlinesc 80 de ani de la operațiunea „Neptun”. BNR scoate o monedă specială
Impact.ro
Antonia, apariție INCENDIARĂ la plajă! Costumul de baie MINUSCUL a lăsat tot la vedere ...
Prosport.ro
FOTO. Cea mai controversată jucătoare WTA din România face ravagii la început de vară! Imagini incendiare în costum de baie
wowbiz.ro
Unde au fugit azi noapte Irinel Columbeanu și Irinuca, direct de la aeroport. Avem imagini în exclusivitate
Cancan.ro
Aparatul electrocasnic care te „rupe” la bani fără să-ți dai seama. Consumă într-un minut cât 300 de becuri simultan
Playsport.ro
INCREDIBIL! Vedeta din România a fost îngrozită de ceea ce a trăit în America! "Urăsc țara asta". A filmat un atac armat și a postat imaginile
kanald.ro
Doliu în lumea muzicii! A murit Marius Baiazid, după o luptă cu o boală nemiloasă
Capital.ro
Comoara ascunsă a României. Au fost chemați soldații să o protejeze
StirileBZI
Săptămâna de lucru de 4 zile! Ce spun specialiștii despre weekend-ul de trei zile
Prosport.ro
FOTO. Mariana Bitang, transformare fizică uluitoare: cu greu a mai putut fi recunoscută! Cum arată doamna gimnasticii românești la 62 de ani
stirilekanald.ro
"Era sânge, era casa groazei!" - Ultimele clipe din viața Rădiței, surprinse de camerele de supraveghere
substantial.ro
Nouă candidați pentru președinția USR, inclusiv Elena Lasconi și Cristian Seidler
MediaFlux
RĂSTURNARE privind RECALCULAREA PENSIILOR! Lovitură pentru SENIORI
Shtiu.ro
Top 3 țări cu cei mai proști locuitori. Îi trimiți după apă, vin cu pâine! Pe ce loc sunt românii?