Elixirul tinereții! Iată cafeaua care ne ajută să întinerim! Toate româncele trebuie să știe cum să o prepare!

Ce ne-am fi făcut fără cafea? Milioane de oameni din întreaga lume o consumă dimineața pentru a le da o stare de bine și pentru a-i energiza.
Alina Costache
22 feb. 2022, 09:02
Elixirul tinereții! Iată cafeaua care ne ajută să întinerim! Toate româncele trebuie să știe cum să o prepare!

Iată cafeaua care ne ajută să întinerim. E cunoscut faptul că această băutură eneregizantă vina la pachet cu o mulțime de beneficii, însă nimeni nu s-ar fi așteptat să ajute chiar și la întinerire.

Elixirul tinereții! Iată cafeaua care ne ajută să întinerim! Toate româncele trebuie să știe cum să o prepare!

Totuși, pentru beneficiile-minune care contribuie la întinerire, gospodinele trebuie să folosească doar cafea neagră.

Consumul de cafea cu regularitate ajută la reducerea riscului de apariție a bolilor cardiovasculare și a diabetului de tip 2, dar și riscul de mortalitate. Mai mult, cafeaua este și un ingredient excelent în lupta cu bolile degenerative asociate înaintării în vârstă.

Dacă te numeri printre consumatorii de cafea care adoră să adauge frișcă sau zahăr, nu ești singurul. Dar, din păcate, există cercetări care sugerează că în urma unui consum excesiv de zahăr în cafea, sănătatea poate fi impactată negativ. Din acest motiv, riști să anulezi beneficiile naturale ale cafelei.

Cercetările arată că în urma consumului de cafea cu zahăr, în timp, acest obicei dulce, dar nociv, poate accelera îmbătrânirea pielii, poate produce inflamații, crește riscul de diabet de tip 2, dar și riscul de deces produs de bolile cardiovasculare.

Un studiu pe larg, publicat în International Journal of Cancer, la care au luat parte 430.000 participanți, arată că în urma consumului de zahăr adăugat crește riscul de cancer intestinal și cancer de esofag. De asemenea, același studiu sugerează că zahărul adăugat consumat pe o perioadă lungă de timp este asociat accelerării procesului de îmbătrânire celulară.

Cafeaua, și toate produsele care conțin cofeină, au potențialul de a te face mai deștept, dacă nu abuzezi de aceasta. Explicația se găsește în faptul că această băutură, sau mai degrabă cofeina din aceasta, este o substanță chimică cu efect psihoactiv. Adică, atunci când consumi cafea, aceasta eliberează cafeina în sistemul tău digestiv, de unde este transferată în sânge, care o transportă spre creier. Cafeina stimulează creierul astfel încât să te mențină într-o stare de vigilență și îți creează capacitatea de a reacționa mult mai rapid la stimuli. În final, acțiunea cofeinei asupra sistemului tău nervos îți oferă un boost de memorie, energie, îți mărește viteza de reacție și îți îmbunătățește starea de spirit.

Citește și: Băutura care topeşte grăsimea de pe burtă scade riscul de infarct şi luptă chiar împotriva cancerului. Se bea înainte de culcare

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Tripleta de Champions League a lui Gigi Becali, în vacanță, în Turcia. Două vedete de la FCSB încearcă să-l convingă pe Drăguș să semneze
Capital.ro
Se schimbă calculele pentru pensii. Decizia intră în vigoare de la 1 iulie. Cum va fi influențat stagiul de cotizare
Playtech.ro
5 obiceiuri care te ajută să economisești energie în zilele caniculare. Cum poți reduce factura la curent fără să renunți la confort
Adevarul
Cele mai înfiorătoare castele din Transilvania. Locuri desprinse parcă din „Dosarele X”, cu secrete întunecate
wowbiz.ro
Ultimele imagini cu saxofonistul Memiș Selciuc în viață! Ce a apucat să spună înainte să se prăbușească: „Cine știe când…”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Carnagiu pe autostrada M1 din Ungaria. Opt persoane și-au pierdut viața după ce un șofer ar fi adormit la volan, iar un microbuz s-a lovit de un convoi
iamsport.ro
Gigi Becali: ”Ce să negociem, mă?”. Transferul la FCSB l-a marcat pe viață
MediaFlux
Tone de fructe și legume cu pesticide. Românii, în pericol
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți