Wizz Air a comis-o din nou! Andreea Raicu tună și fulgeră. Cum a reușit compania aeriană să îi distrugă vedetei ziua de naștere

În ultima perioadă, mii de români au avut parte de fel și fel de surprize neplăcute din partea Wizz Air. Printre victimele companiei aeriene problemă se numără și Andreea Raicu care a plecat în Italia să își petreacă ziua de naștere. La întoarcere, vedeta a avut parte de un șoc în aeroport.

20 iul. 2023, 23:45
Wizz Air a comis-o din nou! Andreea Raicu tună și fulgeră.

Wizz Air a comis-o din nou! Andreea Raicu tună și fulgeră. Andreea Raicu s-a declarat profund dezamăgită de compania aeriană Wizz Air, despre care spune că i-a stricat vacanța de vis pe care a organizat-o cu ocaziei zilei sale de naștere.

Citește și Timpul nu iartă pe nimeni. Andreea Raicu, așa cum nu ați mai văzut-o niciodată. Elegantă, rafinată, dar îmbătrânită prematur. Cum arată acum una dintre cele mai dorite femei din România

Wizz Air a comis-o din nou! Andreea Raicu tună și fulgeră

Anul acesta, Andreea Raicu a decis să își sărbătorească ziua de naștere în Italia, alături de prietenele sale. Totul a decurs conform planurilor, însă atunci când a vrut să se întoarcă în România, vedeta a avut parte de o experiență cu care s-au confruntat foarte mulți români în ultima vreme.

După mai multe ore de așteptare vedeta a rămas blocată în aeroport și asta din cauza faptului că zborul său a fost anulat de către Wizz Air. Atât ea cât și ceilalți pasageri au fost anunțați de către reprezentanții companiei că nu pot părăsi Italia, deoarece nu este disponibil niciun zbor.

„Este ora 4.10 în Italia. La ora aceasta ar fi trebuit să fiu acasă să dorm după o călătorie frumoasă în Italia de ziua mea. Această călătorie nu s-a terminat așa cum îmi doream, ci într-un mod surprinzător, dar nu plăcut. 0Avionul a avut inițial întârziere o oră, apoi două ore și după încă două ore și jumătate. A venit autobuzul, ne-a luat să mergem către avion. Când am ajuns la avion am fost întorși la aeroport, din nou. Am așteptat iar, ni s-au dat bagajele înapoi. Ni s-a spus că găsește o soluție, nu s-a găsit nicio soluție. Am căutat foarte multe zboruri pentru a pleca, nu am reușit. Nu erau zboruri”, a declarat Andreea Raicu.

Fosta prezentatoare TV a fost nevoită ca în toiul nopții să găsească o cazare pentru ea și prietenele sale.

„Împreună cu un grup de oameni am mers să căutăm un hotel în care să stăm în această seară și să găsim soluții. Cel mai trist mi se pare că în avion erau foarte mulți oameni în vârstă, foarte mulți copii cărora nu li s-a dat absolut nicio soluție. Probabil că ei sunt în continuare în aeroport fără să știe ce se va întâmpla. Mi se pare absolut inadmisibil ca o companie aeriană nu are grijă de pasageri și nu găsește o soluție pentru o situație atât de neplăcută”, a mai spus Andreea Raciu.

A doua zi, frumoasa brunetă a mers din nou în aeroport, unde a stat mai bine de 12 ore și din păcate, a întâmpinat aceiași problemă.

„Douăsprezece ore mai târziu mă aflu înapoi în Milano, într-un alt aeroport în Malpensa. Cu chiu, cu vai, cu ajutorul a trei agenții am reușit să găsesc un zbor care să mă ducă acasă. Cei mai mulți oameni nu au găsit variantă de zbor sau au găsit în Torino mâine, poimâine sau răspoimâine. Ce este mai amuzant este că am primit un mesaj de la WizzAir acum o oră în care mi se spunea că mi s-a anulat zborul. Modul în care au știut să gestioneze această situație este departe de a fi unul potrivit. Aș spune că este inadmisibil gândindu-mă la toți oamenii care nu au avut soluțiile pe care eu le-am avut și au rămas în continuare în aeroport, în diverse locuri fără o soluție” , a mai spus vedeta.

Citește și Andreea Raicu, părere tranșantă despre Andreea Marin. Vedeta nu a ezitat nicio secundă: „Alegerile noastre ne reprezintă, spun ceva despre noi”