Nu mai consumați sub nicio formă aceste alimente dacă vreți să evitați căderea părului! Sfaturi utile de la specialiști

Într-un studiu realizat recent, oamenii de ştiinţă au descoperit că anumite alimente, consumate în mod regulat, pot contribui la subţierea părului şi, implicit, la căderea sa. Acestea ar trebui scoase din meniu sau evitate pentru a ne asigura că avem un păr frumos și sănătos.
Filip Stan
24 ian. 2022, 12:42
Nu mai consumați sub nicio formă aceste alimente dacă vreți să evitați căderea părului! Sfaturi utile de la specialiști

Căderea părului este unul dintre lucrurile inevitabile în anumite cazuri, însă poate fi diminuat considerabil cu un regim de viață echilibrat și sănătos Deşi acest lucru apare frecvent la bărbaţi, şi femeile se pot confrunta cu această problemă, mai ales după vârsta de 50 de ani. Se știe că în fiecare zi, o persoană poate pierde între 50 şi 100 de fire de păr. Acest lucru este compensat în mod natural de creşterea altora.

Sunt şi situaţii nefericite când ritmul de regenerare a părului nu poate să ţină pasul cu pierderea firelor. Stresul, medicamentele, factorii hormonali sau expunerea la anumiți compuşi chimici se numără printre principalii factori care pot influenţa procesul de pierdere a podoabei capilare. Ar mai fi anumite mâncăruri din alimentaţia zilică care pot contribui considerabil la acest proces.

Care sunt alimentele de evitat?

Un studiu realizat anul trecut şi publicat în revista „Nature” a descoperit că alimentele grase, consumate regulat, cum ar fi: carnea procesată, produsele de patiserie, brânza grasă sau alimentele prăjite, pe lângă faptul că le provoacă probleme celor cu colesterolul crescut, pot contribui şi la căderea părului. Specialiştii au remarcat că dieta bogată în grăsimi „nesănătoase‟ poate epuiza celulele foliculilor de păr şi poate perturba ciclul de creştere normal al părului, arată bestlifeonline.

Conform acestora, de preferat ar fi alimente care conţin grăsimi „sănătoase‟ pentru organism, prezente în alimente, precum: somon, nuci sau avocado. De asemenea, , pentru a avea un păr sănătos şi puternic, este important ca dieta sa conțină carne slabă, fasole şi alte leguminoase în detrimentul celor bogate în grăsimi „nesănătoase‟.Nu ar trt trebui evitat nici consumul de alimente bogate în vitamine şi în minerale, în special cele care conţin: Vitamina C, Vitamina D şi Fier.

Pe lângă dietă, combaterea stresului şi investiţia într-un şampon şi într-un balsam de calitate contează enorm. În plus, masarea scalpului, pentru doar patru minute pe zi, poate îngroşa părul şi îi poate simula creşterea, potrivit aceleiași publicații.

Citește și Căderea părului poate fi combătută cu un ingredient la care nu v-ați gândit nicio secundă. Se găsește în orice restaurant japonez

Citește și Află cum se prepară adevărata esență de portocale pentru prăjituri. Ieftin, simplu și fără conservanți

DailyBusiness
Scandal în Parlament pe legea integrității. USR, PSD și PNL și-au aruncat acuzații dure în plen
Spynews
Meteorologii ANM au anunțat cum va fi vremea la început de toamnă. La ce temperaturi să ne așteptăm
Fanatik.ro
„Argentinienii l-ar înjura pe Messi?” Editorial din tribune despre Baiaram și relația complicată cu mulți dintre fanii Universității Craiova
Capital.ro
Pensie mai mare după o victorie în instanță împotriva Casei de Pensii. Judecătorii au obligat instituția să emită o nouă decizie de pensionare
Playtech.ro
Curent mai scump din toamnă, presiune pe gaze și căldură la iarnă. Ce se pregătește pentru facturile românilor
Adevarul
Radu Drăgușin, detalii teribile despre accidentarea care aproape i-a încheiat cariera: „Multă durere, am învățat să merg din nou!”
wowbiz.ro
„Am intrat în metastază” Alina Pușcău, anunț cutremurător înainte să intre în operație! Vedeta a transmis un mesaj emoționant fanilor
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
Șoferul care a provocat tragedia din Brașov, plasat sub control judiciar. Ce i-au interzis procurorii
iamsport.ro
Mihai Rotaru a spus ce pachet de acțiuni deține, de fapt, la Universitatea Craiova: ”Pot să rămân și cu mai puțin!”
MediaFlux
Tradiții și obiceiuri pentru ziua de 15 august. Ce este interzis să faci de Adormirea Maicii Domnului
stirilekanald.ro
UPDATE Zi decisivă pentru Călin Georgescu! Fostul candidat la prezidențiale află dacă va fi judecat pentru tentativă de lovitură de stat