Fructele care au cel mai scăzut conținut de zahăr. Ce beneficii uluitoare au pentru sănătate

Dacă ești la dietă sau pur și simplu sănătatea nu îți permite să consumi alimente cu zahăr, iată ce fructe poți consuma fără limită!
Filip Stan
09 iun. 2024, 13:53
Fructele care au cel mai scăzut conținut de zahăr. Ce beneficii uluitoare au pentru sănătate
Fructele care au cel mai scăzut conținut de zahăr. Ce beneficii uluitoare au pentru sănătate

Fructele, asemenea, legumelor, sunt foarte importante în dieta noastră, însă doar să nu conțină prea mult zahăr. Cercetările în domeniul nutriției arată că un consum regulat de fructe rezultă un risc mai redus de dezvoltare a bolilor de inimă și diabet de tip 2.

Citește și: Cum spălăm corect fructele și legumele pentru a nu avea probleme de sănătate

Fructele care au cel mai scăzut conținut de zahăr

Pentru menținerea unui nivel optim al imunității, încearcă să adaugi mai multe fructe în dieta ta. Totuși, dacă îți este teamă de nivelul de zahăr din acestea, află că există unele fructe ce nu sunt chiar atât de dulci, potrivit EatThis.

Grapefruit

Un fruct citric subtropical, grapefruitul are multe substanțe nutritive, fiind o importantă sursă de naringină, un polifenol legat de reducerea tensiunii arteriale și de rezistența la insulă. Doar o jumătate de porție de grepfruit conține 13% din cantitatea zilnică de vitamina A, esențială pentru sănătate.

Mure

Aceste fructe sunt bogate în antociani, care influențează pozitiv reglarea glicemiei. Consumul de mure îmbunătățește nivelul de glucoză în rândul bărbaților supraponderali sau obezi, potrivit studiilor pe o perioadă de o săptămână. Aceștia au căpătat o mai mare sensibilitate la insulină, un factor esențial pentru prevenirea diabetului de tip 2.

Kiwi

Kiwi are un conținut redus de zahăr, fiind plin și de nutrienți benefici. Cercetările atestă faptul că este bun pentru gestionarea constipației, datorită conținutului de fibre solubile și insolubile. Acestea înmoaie și adaugă volum scaunului, făcându-l mai ușor de eliminat. Un studiu din 2010 a arătat că introducerea în dietă a două kiwi pe zi, timp de o lună, crește frecvența scaunelor la adulții sănătoși și la cei care se confruntp cu probleme ale intenstinului sau cu constipația.

Citește și: Ministerul Agriculturii anunță creșterea cu 42% a numărului controalelor la fructele și legumele românești

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Ce avere impresionantă are iubitul Simonei Halep. Afacerile de succes în care este implicat Dorin Mateiu
Capital.ro
Lovitură pentru economia României. Banca Mondială estimează creștere zero în 2026 și avertizează asupra deficitului bugetar
Playtech.ro
Cât costă un plin după ultima ieftinire a carburanților. Prețurile din București, Cluj, Iași și Constanța
Adevarul
„Situația din Crimeea ajunge și la noi”. Mesaje de panică privind lipsa de combustibil puse de ruși pe internet
wowbiz.ro
Emil Gânj, condamnat definitiv la închisoare pe viață! Avocatul familiei victimei: „Despăgubirile vor fi imputate statului roman”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
BREAKING NEWS O mașină a fost cuprinsă de foc în parcarea unui bloc din Iași. Pompierii intervin de urgență
iamsport.ro
Un fost antrenor din SuperLiga, bătut în vestiar după ce i-a făcut avansuri unui jucător: 'Mi-a zis că este adevărat'
MediaFlux
Rusia face baze militare la granița cu NATO. Mari îngrijorări în Europa
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți