Dieta de gheaţă: Slăbeşti de două ori mai repede

Este posibil sa ai o pierdere in greutate prin simplul fapt care tine de restrictionarea orelor in care obisnuiesti sa mananci in timpul zilei. Specialistii analizeaza cele mai noi argumente stiintifice din spatele acestui plan numit "dieta de gheata".
Romania TV
18 mart. 2015, 10:33
Dieta de gheaţă: Slăbeşti de două ori mai repede

Pana la acest moment al anului, multe femei au renuntat deja la o dieta pe care au inceput-o cu mult entuziasm in ianuarie. Unele dintre ele s-au simtit infometate, altele s-au saturat sa numere calorii si sa analizeze liste intregi de alimente pentru a elimina ingredientele care le afecteazasilueta.

Daca si pentru tine este un scenariu familiar, astazi iti spunem ca poti evita acest scenariu prin adoptarea unei rutine corecte in dieta ta. Nu te vei simti obosita sau infometata. Exista chiar dovezi convingatoare pentru abordarea prezentata in noua carte „The Ice Diet” (editura Penguin Books). Si autoarea acestei carti spune ca dieta de gheata chiar functioneaza.

Citeşte şi Dieta cu paste şi ciocolată: Cum arată cel mai atractiv meniu

Cercetarile sugereaza acum ca nu conteaza doar ceea CE mancam, dar si CAND anume mancam si, pentru o pierdere in greutate mai rapida si mai durabila, s-a dovedit ca organismul nostru raspunde cel mai bine la scurte perioade de POST (a se citi repaus alimentar).

Cu toate astea, adoptand dieta de gheata, spre deosebire de alte diete bazate pe post (5:2 diet), tu nu va trebui sa iti reduci numarul de calorii pe care le „mananci” pana atingi un nivel extrem de disconfort, de doua ori pe saptamana.

In loc de asta, vei adopta o abordare de 12:12 a repausului alimentar sau postului. Asta inseamna sa iti limitezi consumul de alimente la o perioada de 12 ore si sa ii permiti corpului tau sa se bucure de o pauza de 12 ore.

Dieta de gheata: ce argumente prezinta stiinta

Cercetatorii de la Institutul Salk pentru Studii Biologice din California au dovedit recent ca acest mic post zilnice este cel mai eficient mod de a scapa permanent de kilograme.

Intr-un studiu publicat in jurnalul Cell Metabolism, soarecii de laborator au fost hraniti pe baza uneia dintre aceste diete: bogata in grasimi, bogata in fructoza, combinata (grasime si sucroza) sau mancare obisnuita pentru soareci.

O parte dintre soareci au avut voie sa manance ori de cate ori voiau; altii au avut mancarea limitata la perioade de timp de 9, 12 sau 15 ore. Toti soarecii au avut acelasi numar de calorii in dieta, desi unora li s-a permis sa triseze si sa manance mai mult in weekenduri.

Citeşte şi AVERTISMENTUL nutriţioniştilor: Alimentele de POST, extrem de DĂUNĂTOARE şi pline de CALORII

La sfarsitul perioadei de testare de 38 de saptamani, soarecii care au fost restrictionati si obligati sa respecte o fereastra de 9 sau 12 ore (timp in care aveau voie sa manance) si-au mentinut o greutate corporala sanatoasa, chiar daca aveau voie sa triseze la sfarsit de saptamana.

Dieta de gheata este simpla si te ajuta sa lupti cu obezitatea

„Alimentatia restrictionata la anumite intervale de timp nu doar ca a prevenit, dar in acelasi timp a inversat obezitatea”, spune profesorul Satchidananda Panda, care a supervizat studiile. Iar aceeasi abordare functioneaza si la oameni.

Citeste mai mult pe feminis.ro.

DailyBusiness
Mihai Daniel Dragu, expert in drone, vine cu o ipoteză șocantă. Drona care a explodat în portul Constanța a fost permanent în controlul ucrainenilor
Spynews
Fostă concurentă de la Mireasa, mamă pentru a doua oară. Ce nume a ales pentru fiica ei
Fanatik.ro
Suma colosală pe care o încasează Istvan Kovacs! Câți bani câștigă la Campionatul Mondial 2026
Capital.ro
Schimbare majoră pentru șoferi din iulie 2026. Toate mașinile vor fi obligate să aibă aceste sisteme
Playtech.ro
Cât costă un plin după ultima ieftinire a carburanților. Prețurile din București, Cluj, Iași și Constanța
Adevarul
Alertă în spațiul aerian al Ungariei. Avion de pasageri interceptat la solicitarea NATO, după ce a întrerupt comunicațiile
wowbiz.ro
Emil Gânj, condamnat definitiv la închisoare pe viață! Avocatul familiei victimei: „Despăgubirile vor fi imputate statului roman”
Economica.net
Un nou model Dacia. Va fi electric şi nu e Spring
kanald.ro
BREAKING NEWS O mașină a fost cuprinsă de foc în parcarea unui bloc din Iași. Pompierii intervin de urgență
iamsport.ro
Un fost antrenor din SuperLiga, bătut în vestiar după ce i-a făcut avansuri unui jucător: 'Mi-a zis că este adevărat'
MediaFlux
Se dau pensiile pe card. La ce oră sunt alimentate conturile pensionarilor
stirilekanald.ro
VIDEO PNL a decis să nu susțină guvernul Tomac. Ilie Bolojan: „Nu are puterea să continue reformele necesare”
Cupa Mondială 2026 – program, favorite, noutăți